[Czuwaj] niekaralnosc

Krzysztof Ludwig krzysiekl w interia.pl
Śro, 1 Mar 2006, 16:25:59 CET

----- Original Message -----
From: "TOGRO.pl" <togro w togro.pl>
To: "'Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy.'" <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Wednesday, March 01, 2006 3:25 PM
Subject: RE: [Czuwaj] niekaralnosc

Jedynie chyba można będzie sprawdzić w Krajowym Rejestrze Karnym
oświadczenia członków komisji rewizyjnych (naciągniętą podstawę prawną daje
IMHO ustawa o org. pożytku...).

A tak nawiasem mówiąc znajomy opowiedział mi, jak wyglądała jego rozmowa z
komendantem hufca, kiedy zgłosił się z deklaracją poprowadzenia gromady
zuchowej. Brzmiało to mniej więcej tak:
"- Ale ty nie jestes żadnym pedofilem?
- Nie.
- Uff... To dobrze."