[Czuwaj] Kupa cd

hm. Rafal M. Raniowski HR rafal w harcerz.pl
Czw, 2 Mar 2006, 08:26:41 CET

----- Original Message -----
From: "Janusz Sikorski" <jsikorski w wp.pl>
To: <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Wednesday, March 01, 2006 5:29 PM
Subject: [Czuwaj] Kupa cd

> A cóż to za środowisko jeśli dla jego istnienia poświęca się ideały ?
> Nie rozumiesz nic :/

Moze... w koncu jestem ciemna blondynka :))) zart. A pisze z wlasnego
doswiadczenia. Wiec moze to ja rozumiem, a ty nie? A moze jablka sa moje i
Twoje?

> Właśnie nie reagując niszczysz środowisko wpuszczając tam raka który
> będzie drążył Twoich ludzi.

Chyba, ze odcienam sie od takiego srodowiska uczestniczac w imprezach,
zlotach obozach, gdzie nie ma raka? Hm?

> Jeśli deklarujesz że jesteś harcerzem to postępuj jak harcerz i.....
> przywal porządnie i wszędzie gdzie się da.
Rozumiem. "Przywalac" jest po harcersku :) No to nastepnym razem puszcze
lage w ruch i przywale np. pijacemu komendantowi obozu i palacemu oboznemu
;)

> Musisz reagować bo jak nie to  to nie jest harcerstwo.

Kwestia sposobu w jaki sie reaguje. Powtorze "Robmy swoje..."

> Pozdrawiam
>
> Janusz Sikorski

Rowniez pozdrawiam serdecznie
Viking-Szczecin