Re: [Czuwaj] Duchowo¶æ

Czw, 2 Mar 2006, 14:42:15 CET

----- Original Message -----
From: "Jacek Garboliñski" <garbol w gazeta.pl>
To: "'Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy.'" <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Thursday, 02 March 2006 12:58
Subject: RE: [Czuwaj] Duchowo¶æ

[JG] ======================
Mo¿esz ja¶niej Dominiku ? Bli¿sze informacje u Ciebie ?
Bo tak zrozumia³em ...

======

To tak: peregrynacja relikwi z Torunia ruszy³a w Polskê (z Torunia,
zaznaczam). Zaczê³a sie od seminarium na temat, gdzie pozwoli³em sobie brac
udzia³ (co mo¿e potwierdziæ dh Ujma, jak i naczelny kapelan ZHRu).
Najbardziej obeznan± osob±, poza naczelnymi kapelanami obu ZHx-ów i bp
P³oskim, jest kustosz Sankturium Patrona Harcerzy Polskich, kapelan Hufca
ZHP Toruñ, x. Józef Nowakowski, dobrze znany niektórym [czuwaj±cym]. A tak
sie sk³ada, ze mam u Niego na parafii (przy sanktuarium) harcówkê. I je¶li
starczy mi czasu, wysma¿e artyku³ do "Czuwaja".

DJD