Re: [Czuwaj] kto powiedział "fuj"!

hm. Rafał M. Raniowski HR rafal w harcerz.pl
Czw, 2 Mar 2006, 17:13:50 CET

----- Original Message -----
From: "Suchocki, Rafał" <Rafal.Suchocki w pse.pl>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Thursday, March 02, 2006 3:56 PM
Subject: RE: [Czuwaj] kto powiedział "fuj"!

>Tak na marginesie Rafale - ja bym się cieszył, aby oddziaływanie
>instruktorów homofobów (tak jak i antysemitów, czy nacjonalistów) spadło w
>ZHP do zera.
>
>--
>s00hy
>--
>
>Tak na marginesie Rafale - ja bym chcial abyniektorzy otworzyli oczy,
>zdjeli
>klapki i dostrzegli cos wiecej niz... :P bo moga sie mylic co do danej
>osoby
>:P A latke, to kazdemu mozna przypiac, slusznie, badz bardziej slusznie :P

Tak na marginesie - napisałem: instruktorów homofobów, a nie Instruktorów
Którym Przypięto Łatkę Homofoba.
Jeśli należysz do tej drugiej kategorii nie masz się co oburzać.
;-)
--
s00hy
--

Rafi, dobrze wiesz, ze sie nie oburzylem bo bys dostal glowe konia do lozka
;))) Ale sens Twojej odpowiedzi byl jaki byl w zwiazku z tym moj przypis

Musze sie kiedys wybrac znow do Wawy - moze uda nam sie wyskoczyc na kebab?
:))) Chyba, ze Ty zawitasz "nad morze" ;)))

Pozdrawiam
Viking-Szczecin