[Czuwaj] rozkaz L2/2006

TOGRO.pl togro w togro.pl
Czw, 2 Mar 2006, 17:38:21 CET

Wybaczcie Druhno Naczelniczko za moje słowa, ale nie róbcie z nas idiotów !

Nawet nie mam słów, aby odnieść się do tego co zacytował Czesław.
Teraz każde działania Naczelniczki i GK możemy traktować jako
"niezweryfikowane" i cały czas pozostające "kopią roboczą"? Kto i jak ma
stwierdzać, że dokument OPUBLIKOWANY na OFICJALNEJ stronie ZHP jest już
ważny?

Litości...
Czy tak trudno po prostu przyznac się do pomyłki?

Załamany...

Tomek