[Czuwaj] Re: CD. Głodówka - ostatni weekend - P H

Janusz Sikorski jsikorski w wp.pl
Czw, 2 Mar 2006, 21:32:36 CET

Dnia 02-03-2006 o 17:50:38 <czuwaj-request w listy.czuwaj.net> napisał:

> Witam,
> Nazywam się Ewa Gąsiorowska, dotad byłam kierowniekim wydzialu
> starszoharcerskiego GK, poprzednio - pełnomocniczką komendantki choragwi
> kujawsko pomorskiej ds. zagranicznych.
> **
> W ostatni weekend brałam udzial w spotkaniu programowców na Głodówce (nie
> cytuje całej nazwy spotkania, bo jej nie znam.)

:D Brawo Druhno Ewo...
Zawsze powtarzam... jak niewiesz co zrobić .... zapytaj PH tam jest
odpowiedź... zawsze,
tylko trzeba to nasze Prawo zrozumieć, i nie jest to żadną religią, bo Bóg
jest jeden,
lecz cóż niektórzy muszą to dopiero zrozumieć, a zrozumienie przychodzi z
czasem. Druh Mirowski popełnił w życiu wiele błędów, ale Jego komentarz do
prawa jest jednym z lepszych jakie widziałem i jestem pewien że wpływ na
jego jakość, miał wiek i stopień świadomości który posiadał Druh Mirowski
w momencie gdy komentarz był pisany. I tak się zastanawiam nad wieloma
MĄDRYMI wypowiedziami które padają na tej liście :) Jak ich twórcy będą
mówić o tym za rok... za pięć lat... za 20 lat gdy troszkę więcej mądrości
życiowej Im przybędzie.
A na koniec słów kilka do Druhny Ewy :D
Cóż Duch Druhny zastępu właśnie mocno urósł.... teraz trzeba tylko by
reszta zastępu wyraziła opinię... taką właściwą wychowawczo a wówczas Duch
będzie potężny i NIC Go nie zdławi

Pozdrawiam
(a nad chmurami i zamiecią niebo i tak jest błękitne)
pwd. Janusz Sikorski HR
drużynowy 8 TDHL "Birkuty"