[Czuwaj] rozkaz L2/2006

Suchocki, Rafał Rafal.Suchocki w pse.pl
Pią, 3 Mar 2006, 09:36:50 CET

To jest czystej wody grafomania, ale dziękuje za miłe słowa.
Aha - to pełny Open Source - można modyfikować, dodawać muzykę - dopisywać nowe zwrotki. Mam wrażenie, iż tematów nie zabraknie :/.

Pamięci www.zuchy.zhp.pl

Nowe idzie, nowe idzie, idzie nowe.
Czas "Programu" już rozpocząć odbudowę.
Mamy rozkaz - co przykładem mógł być skruchy.
Szkoda tylko, że zgubiono gdzieś w nim zuchy

Przepraszam za rozbudowaną sygnaturkę -  ale mam ważkie do niej powody.
--
phm Rafał Suchocki HO
z-ca  ds. programowych Szczepu 206 WDHiGZ "Wołodyjowscy"