[Czuwaj] Nagradzanie w ZHP

Sob, 4 Mar 2006, 16:40:16 CET

Uprzejmie informuję, iż KOmisja Statutowa RN rozpoczęłą pracę nad
projektem uchwały o systemie nagradzania w ZHP. Jest to spowodowane
wniesionym przed komisję prjektem zmian w zakresie zasad przyznawania
Krzyża za zasługi dla ZHP. Stanęliśmy na stanowisku, iż lepiej będzie
zebrać wszystkie odznaczenia i nagrody w jednej uchwale, co będzie
realizacją par. 23 ust. 2 Statutu.
Referentem tego projektu jestem ja. Dlatego zachęcam do nadsyłania
uwag i propozycji ( przez listę bądź na priv ). Chciałbym aby na
najbliższej RN podjęta została uchwała ( choć nie jestem pewien czy w
tym czasie uda się to zrobić ).
Ogólna filozofia jest taka :
uchwała ma obejmować nagrody i wyróżnienia na poziomie centralnym, a
także tworzyć furtkę do ustanawiania własnych systemów
satysfakcjonowania w jednostkach organizacyjnych w terenie.
Czekam na propozycje:)

Pozdrawiam
Ryszard Rutkowski

Wiadomość wysłana przez program DRACO ORGANIZER http://www.dshome.pl