[Czuwaj] KOmandant obozu

TOGRO.pl togro w togro.pl
Pon, 6 Mar 2006, 08:16:16 CET

Skad takie nastwienie? Czy Twój komendant choragwi to szef lokalnej mafii,
czy tchorz, który boi się konfrontacji ze srodowiskiem harcerskim?

Przy takim nastaiwieniu masz dwa wyjscia:
1. Od razu zglos sprawe do sadu harcerskiego.
2. Na najblizszym zjezdzie choragwi (kwiecień - pazdziernik) glosuj na
innego kandydata. Oczywiście jeśli będziesz delegatem. Jeśli nie, to wybierz
takiego delegata, który będzie miał cokolwiek do powiedzenia.

Przyznam szczerze, ze irytuje mnie takie podejscie jakie reprezentujesz.

Tomek

(komendant hufca i czlonek komendy choragwi)