[Czuwaj] KOmandant obozu

TOGRO.pl togro w togro.pl
Pon, 6 Mar 2006, 09:13:25 CET

Nie "denerwuje", a "irytuje". :-)

Oczywiście, ze mnie interesuje, bo jestem czlonkiem komendy choragwi i
denerwuje mnie olewanie harcerzy i instruktorow przez wladze.
Zastanawiam się, czy Twoja komendantka choragwi lamie prawo.
Z tego co piszesz wynika, ze lamie, bo nie odpowiada na Twoje pisma.
Czy kiedykolwiek zrobiles z tym cos wiecej niż pisanie postow na Czuwaj?

Tomek