[Czuwaj] prezentacje multimedialne

Daniel Laskowski laskowskidaniel w interia.pl
Wto, 7 Mar 2006, 20:58:52 CET

W Twoim liście datowanym 7 marca 2006 (19:40:28) można przeczytać:

> Czy może ktoś z Szanownych Czuwajowiczów nie ma może gotowych prezentacji
> harcerskich? Chodzi mi głównie o prezentacje pokazujące harcerstwo,
> wędrownictwo itp.
> Potrzebuję do wykorzystania podczas kilku różnych akcji, w tym spotkań z
> rodzicami.
> I czy można użytkować Łatwopalnych? A jeśli tak, to skąd ich zassać? :-)

> pozdrawiam
> Marcin Skocz

Wlasnie mam w szkole na Radzie Pedagogicznej, w najblizszym czasie wykonac mala prezentacje i dlatego przyłaczam sie powyższych zapytan.

--
z POważaniem
Daniel Laskowski

Quality is important, not quantity.