[Czuwaj] Re prawo a harcerstwo

Grzegorz Skrukwa greegors w icpnet.pl
Śro, 8 Mar 2006, 10:36:32 CET

----- Original Message -----
From: "czesiek.harcerstwo" <czesiek w harcerstwo.net>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Wednesday, March 08, 2006 9:50 AM
Subject: Re: [Czuwaj] Re prawo a harcerstwo

> Z tymi wyjątkami jest o tyle problem że wprowadzenie
> wyjątków które dają się wykorzystać finansowo
> poza harcerstwem, spowoduje powstanie bardzo wielu
> mniej lub bardziej fukcyjnych "organizacji harcerskich".

Myślę że nie chodzi tu o sprawy finansowe (np. żeby harcerskie obozy
wędrowne nie musiały się rozliczać fakturami VAT itd.)
a o sprawy bytowo-sanitarne warunków obozowania, wędrowania, prowadzenia
rajdów i biegów harcerskich itd.
Założenie powinno być takie, że walczymy nie tylko o wyjątki dla harcerzy,
ale o wolność dla wszytskich turystów i ludzi chcących uprawiać czynny
wypoczynek.

GS