[Czuwaj] Re: Paczka Czuwaj, Tom 17, Numer 25

Janusz Sikorski jsikorski w wp.pl
Śro, 8 Mar 2006, 15:50:09 CET

Dnia 08-03-2006 o 14:41:05 <czuwaj-request w listy.czuwaj.net> napisał:

> No faktycznie, z mojego stwierdzenia można było wyciągnąć taki wniosek -
> nawoływanie do marnotrawienia czasu... - jesteś śmieszny.

Taa... mam wrażenie że śmieszne mogą byś dla kogoś wnioski... można ich
nie podzielać... można inaczej zrozumieć
Natomiast zupełnie nie widzę podstaw by stwierdzić że to ja jestem
śmieszny :p Tyle co do logiki

> Ano właśnie i tu się nie zgadzamy. Jeśli ktoś ma potrzebne dane to może
> (a
> nie powinien) je udostępnić. Poza tym może udostępnić, ale tylko te
> materiały, które sam stworzył, w przeciwnym razie jest to najdelikatniej
> mówiąc nieładnie...
> Pozdrawiam
> adams

Teraz Ideały...

Harcerz Harcerzowi POWINIEN udostępnić ... trudne do zrozumienia ?
pozdrawiam

Janusz Sikorski