[Czuwaj] Re prawo a harcerstwo

Seascout seascout w go2.pl
Śro, 8 Mar 2006, 17:28:46 CET

::
::> Jakiej zamiany, w czym?
::>
::> Wystarczy wykorzystywać to co jest. Jeśli coś jest do zmiany, to nasze
::> przepisy, harcerskie, które nie biorą pod uwagę sytuacji gdzie harcerze
::> gotują sami, a więc nie prowadzą zbiorowego żywienia.
::
::Ok. Druhu vice! Co robimy z tym fantem i z wycieczkami? :]
::

Mała poprawka. Moja poprzednia wypowiedź dotyczyła wyłącznie przepisów
sanitarnych. Gorzej jest z oświatowymi i turystycznymi. Za to przepraszam.

Co do działań.

g00rku, strategia ZHP przyjęta na XXXIII Zjeździe ZHP mówi o lobbowaniu w
tej sprawie. Gówna Kwatera - jako władza wykonawcza - podejmie działania
zmierzające do zmiany niekorzystnych dla nas zapisów tak w prawie państwowym
jak i wewnętrznym.

Plany operacyjne GK ma przedstawić do czerwca 2006 roku i pewnie tam znajdą
się odpowiednie zapisy i propozycje działań. Jeśli naszym zdaniem nie będą
one wystarczające, to pewnie członkowie RN zwrócą na to uwagę podczas
dyskusji.

Więc - mam nadzieję - wszystko idzie w dobrą stronę.

Seascout