[Czuwaj] Re prawo a harcerstwo

Seascout seascout w go2.pl
Czw, 9 Mar 2006, 08:03:43 CET

::
::> Kuchnia polowa nie jest potrzebna zastepowi, Ani cięzkie dychy czy NSy.
::
::To co proponujesz? Obóz w namiotach igloo, z gotowaniem na ognisku albo na
::kartuszach? Interesujące, ale warte sprecyzowania. I jestem ciekawy jak od
::strony prawnej wyglądają obozy FSE z samodzielnioe gotującymi zastępaomi.
::Gdzieś słyszałem czy czytałem, że balansują na granicy szarej strefy i po
::prostu są nienamierzalni dla sanepidu.
::
[R:]

Nie wiem jak to jest. Ale w całej Uni jest właśnie tak. Małe namioty, spanie
na karimacie i gotowanie na kartuszach lub ognisku. I - uwaga - często na
stanicach harcerskich ! (bazach skautowych). Bo one raczej przystosowane są
do takiego obozownictwa.

Jesteśmy wszyscy w jednej unii. Jak to jest, że oni mogą a my nie?

Seascout