[Czuwaj] Re: prawo a harcerstwo

Darek Mołodecki miki w miki.jdm.pl
Czw, 9 Mar 2006, 11:20:40 CET

Mamy system stopni i on jest osią naszego rozwoju. Jeśli chcemy, żaby nasi
harcerza zdobywali stopnie, to świećmy przykładem i sami rozwijajmy się
instruktorsko - zdobywajmy stopnie instruktorskie!

Można poczekać z hm (choć tez nie za długo, nie wiem czemu ja czekałem aż 5
lat), ale kurczę co za problem zrobić phm? My - instruktorzy też się mamy
rozwijać!

Nie dochodzą do mnie takie tłumaczenia...

I potem widać pelno drużynowych bez stopnia instruktorskiego (dla mnie
bezsens), czy też ludzi w hufcach i chorągwiach ze stopniem pwd...

  Ale zobaczcie   ze  sam regulamin  utrudnia   zdobycie  stopnia  PHM

Warunki zamknięcia próby

  1.. Zrealizowanie wymagań próby.
  2.. Pełnienie funkcji instruktorskiej.   !!!!!!!!!!!!!!!!  to jak to
druzynie ma  sie  odbyc  nawet  wychowujac  nastepce  nie  jestem  w  stanie
zostawic po  sobie   phm  bo nie  zamknie  próby
DM