[Czuwaj] Krzyż za Załugi dla ZHP

Marek Jedynak marek_jedynak w o2.pl
Czw, 9 Mar 2006, 13:03:48 CET

Michał Górecki (news) napisał(a):

> Niestety jak pisałem nie raz, nie ma już miejsca gdzie indziej na mundurze,
> a ta patka i tak powinna zawsze być pusta. Może wreszcie ludzie nie będą
> osić tam znaczków zucha, ani odznak chorągwianych :P

g00rku,
Tylko stwierdzam fakty. Rozmawialiśmy już w grudniu o umiejscowieniu
flagi i logo ZHP. Nie zaprzeczam, że miejsca dla nich naparwdę na
mundurze nie ma (lub ciężko je znaleźć), ale ostatecznie niech już będą
na kieszeni ;o))

> Super. Jeśli drugą stroną munduru ma pustą to znaczy, ze druh oderwany jest
> od harcerskiej rzeczywistości, bo tam przecież powinien mieć zdobyte
> odznaki, plakietkę z obozu, czy tego typu sprawy :D :D
>
> g00rek
Nie zajmowałem się opisywaniem drugiej strony. Nie był to mój cel.
ZAstanawiałem się nad umiejscoweniem Krzyża w dzisiejszym śietle
przepisów. A jeżeli jest tak, że prawą stronę ma "łysą" to kto mu dał
ten krzyż za zasługi??? ;o)) Myślę, że problemu nie będzie ;o))

Marek