[Czuwaj] Re: prawo a harcerstwo

Czw, 9 Mar 2006, 13:09:34 CET

----- Original Message -----
From: "Darek Mołodecki" <miki w miki.jdm.pl>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Thursday, March 09, 2006 12:46 PM
Subject: Re: [Czuwaj] Re: prawo a harcerstwo

> gdzie  sie tak  uwaza   ?
>   bo  funkcja instruktorska  w statucie jest jednoznacznie  okreslona  i
> wystarczy  ze komisja  tego przetrzega

To niech przestrzega też tego:
http://dokumenty.zhp.pl/org/download_8/rnu0220.rtf

Uchwała nr 20/XXXII Rady Naczelnej ZHP z 24.11.2002r.
w sprawie systemu stopni instruktorskich

SYSTEM STOPNI INSTRUKTORSKICH
I. Postanowienia ogólne
(....)
4. Jeżeli w niniejszym dokumencie mowa jest o funkcji instruktorskiej,
dotyczy to również instruktorów pełniących funkcję zastępców tych
instruktorów,
którzy kierują podstawowymi jednostkami organizacyjnymi
oraz szczepami i związkami drużyn.

Pozdrawiam
Czesław