[Czuwaj] Kartoteki na obozie; bylo - prawo a harcerstwo

Darek Mołodecki miki w miki.jdm.pl
Czw, 9 Mar 2006, 15:40:16 CET

> To akurat nie. To aluzja do zbiorowego zywienia na obozie i utrudnień w
> gotowaniu w zastepach.
>
> DJD
  u nas  zastepy  przygotowuja   posilki  same  dla  calego  obozu  druzyny
troche  bym  bal  zeby  kazdy  zastep  sam  sobie  pichcil   bo niektorzy by
chodzili bardzo  głodni    piatoklasisci pod  kontrola   zrobia  wszystko
ale  gdyby mieli sami robc  dla  siebie  to nie  wiem  co by  wyszlo

Pamietam  obozy    starszoharcerskie  gdzie   kazdy  zastep  szykowal
posiłki dla  obozu  i to  dopiero byly  pojedynki  na   posłki   i   o
podniebienie

darek