[Czuwaj] serwis HALiZ

Darek Mołodecki miki w miki.jdm.pl
Czw, 9 Mar 2006, 16:44:22 CET

> http://www.haliz.zhp.org.pl/portal/index.php   jaki jest na
> dzien status
> tej  strony   bo    stronie   głownej  ZHP  nie  znalazlem  zadnego
> odnośnika  do niej
>
> Darek

1. Na stronie glownej ZHP nie ma zadnych serwisow. Widac je dopiero po
kliknieciu na link SERWISY w menu po lewej stronie.

2. Wśród widocznych tam serwisow jest widoczna Harcerska Akcja Letnia i
Zimowa (trzeci od dolu).

3. Co rozumiesz pod pojeciem "status tej strony"?
Strona jest od poczatku do konca stworzona przeze mnie i przeze mnie
administrowana. Nie traktuje jej jako prywatna wlasnosci, ale niewatpliwie
czuje się wlascicielem praw autorskich do jej wygladu, zastosowanych tam
rozwiazan mojej "produkcji" oraz artykulow, których jestem autorem (chociaz
jest także wielu innych autorow).

Czy odpowiedzialem na Twoje pytanie?

Tomek

czyli  zmieni  adres  na zhp.pl    i  bedzie dalej  rozwijany

Darek