RE: [Czuwaj] Powyżej 1000m npm

TOGRO.pl togro w togro.pl
Czw, 9 Mar 2006, 17:24:15 CET

Idac tym tropem:
- zlikwidujmy strzezone kapieliska, bo nie stac nas na ratownikow WOPR,
- zlikwidujmy wycieczki autokarowe, bo nie stac nas na zawodowych kierowcow
i licencjonowane firmy przewozowe,
- zlikwidujmy pomoc medyczna, bo nie stac nas na zatrudnianie lekarzy.

Jeśli ktos jest tak dobry, ze nie potrzebuje przewodnika, to niech zrobi
sobie papiery przewodnika i nie będzie musial zatrudniac nikogo innego.
Ja bardziej bym się martwil o tych, co sa tak madrzy, ze nigdy nawet nie
zagladaja do przepisow...

Tomek