[Czuwaj] Kartoteki na obozie; bylo - prawo a harcerstwo

Darek Mołodecki miki w miki.jdm.pl
Czw, 9 Mar 2006, 17:29:09 CET

No, widziesz. Ja się nie zgadzam z tym, żeby kucharz odpowiadal przed
Sanepidem. Ja uwazam, ze kucharz (kucharka?) jest od tego, żeby odpowiadac
przed samym soba, komendantem obozu, jego uczestnikami, rodzicami itp.
Dzieciaki nie mogą wykonywac niektórych czynnosci i to kucharz ma wiedziec
co im wolno, a co nie.

Tomek

ta odpowiedzialnosc  przed  sanepidem polega ze jako  specjalista  wie  co
wolno  czego nie  wolno   i on pomaga przy kontroli  bronic  sie  przed
zarzutami  sanepidu  a  bywaja one  rózne  i to on  decyduje  co mogą  robic
dzieciaki..Zreszta  sanepid    naklada  mandat karny  zwykle na  komendanta
obozu jesli do tego  dochodzi

Darek