[Czuwaj] Kartoteki na obozie; bylo - prawo a harcerstwo

Pią, 10 Mar 2006, 13:12:48 CET

----- Original Message -----
From: "czesiek.harcerstwo" <czesiek w harcerstwo.net>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Friday, 10 March 2006 13:05
Subject: Re: [Czuwaj] Kartoteki na obozie; bylo - prawo a harcerstwo

> A z jakich przyczyn ?
> Pytam z ciekawosci jako "lejek" ;-))

Jak mi tłumaczyli na mikro, chodzi o wzajemne wspieranie się etanolu i wody
w oddzialywaniu z błoną komórkową i bardziej efektywne jej niszczenie. Cos
do tego miało jeszcze napięcie powierzniowe, ale wolę w to juz nie wnikać.

DJD
generalnie zajmujący sie roslinkami, bazami danych i mapami cyfrowymi.