RE: [Czuwaj] Kłopot ze Statutem

TOGRO.pl togro w togro.pl
Pią, 10 Mar 2006, 16:22:02 CET

Czekalem az napisze ktos madrzejszy ode mnie, ale skoro nikt nie pisze...

Rozmawialismy o tym na Komisji Regulaminowo - Statutowej RN, ale było zbyt
wiele niejasnosci.
Skoro Naczelniczka o tym pisze, to mogę powiedziec co ja wiem:

1. Liczymy na to, ze uda się zarejestrowac Statut i na tym temat się
skonczy.
2. Liczymy na to, ze miasto wycofa swoje zastrzezenia (GK przekona ich, ze
wszystko jest OK).
3. Jeśli się nie uda, to jak napisala Naczelniczka zostanie nam boj w
sadzie.
4. Jeśli przegramy - czeka nas Nadzwyczajny Zjazd, który dokona stosownych
poprawek w Statucie, ale to na razie piesn przyszlosci.
5. Nasza komisja już mysli o tym, żeby na kolejny Zwyczajny Zjazd
przygotowac spojna wersje Statutu (na poczatek popracujemy nad trybem, a nie
samymi zapisami). Tak, żeby na Zjazd trafila spojna wersja przedyskutowanego
Statutu i żeby na samym Zjezdzie nie glosowac poprawek tylko rozne wersje
wczesniej przygotowanych projektow.

Mam nadzieje, ze nic nie pokielbasilem, ale zgodnie z reklama "dopiero się
ucze" :-)
Jeśli będzie taka potrzeba to pewnie ktos mnie poprawi.

Pozdrawiam
_______________
Tomasz Grodzki
togro w togro.pl