RE: [Czuwaj] K³opot ze Statutem

TOGRO.pl togro w togro.pl
Sob, 11 Mar 2006, 12:16:13 CET

Po pierwsze:
Bez urazy, ale ani ja, ani Ty, ani ktokolwiek inny nie mamy prawa do
nazywania Statutu ZHP bublem i troche za pozno na zastanawianie siê, czy to
jest najlepszy Statut jaki mo¿emy sobie wyobrazic.

Statut przyjela wiekszosc delegatow, czyli my wszyscy.
I chociaz glosowalem przeciw jego przyjeciu i chociaz mo¿emy mieæ
zastrzezenia do jego zapisow, ale teraz naszym obowiazkiem jest stosowanie
go i doprowadzenie do sytuacji, w ktorej zostanie zatwierdzony.
Z zapewnien prawnikow wynika, ze Statut jest spojny i mo¿e byæ
zarejestrowany.

Dzialania, które w jakikolwiek sposób zmierzalyby do jego odrzucenia przez
Sad (chociazby dzialania polegajace na zaniechaniu jakichkolwiek dzialan)
bylyby pozazjazdowym manipulowaniem przy Statucie.

Po drugie:
Kogo masz na mysli piszac "organ kontrolny"? Bo nie zrozumialem.

Tomek