Re: [Czuwaj] Re: Puszczaństwo i żabie udka

Marcin Skocz hrskocz w harcerstwo.net
Pon, 13 Mar 2006, 01:08:14 CET

> Jesli sprawność wymaga posiłku - konktretnego, z żaby - to jest to błędna
> sprawność. I tyle.
> Inna rzecz - posiłek w warunkach polowych, inna - wydumane posiłki z
> importowanych czy innych kupowanych za cięzkie pieniądze składników. Wymóg
> żaby w tym zadaniu jest bezsensowny, czego nie chcesz lub nie portafisz
> zrozumieć. Tę samą umiejętność gotowania posiłku w warunkach polowych
> uzyska sie przyrządzając posiłek z taniego kurczaka czy kawałka świniny.

Zastanawia mnie, skąd w Tobie tyle zdecydowanych sądów i pewności siebie,
aby formułować takie poglądy jak powyżej. Proponuję dopuścić nieco
możliwości, że nie wszystko co napiszesz jest prawdą objawioną i niekiedy
nie należy deprecjonować wszystkiego co nie należy do Twojego gustu.

pozdrawiam
Marcin Skocz