[Czuwaj] a51.net.pl

Jerzy Łukaszewicz jeluk w wodn.lublin.pl
Śro, 15 Mar 2006, 17:33:21 CET

----- Original Message -----
From: "Dominik Jan Domin" <djdomin w biol.uni.torun.pl>

> Ja pewnie jestem przepracowany, przewrazliwiony, przemęczony,
> przezłosliwiony i i wszystko inne co złe i zupełnie nic nie rozumiem, jak
> zwykle zresztą, ale ktoś mi może wyjaśni: jaki to ma związek z tematyka
> listy [czuwaj]??

No jak to jaki zwiazek? Nie slyszeliscie, ze ostatnio w zbozu, na polach w
okolicy Konopnickiej, pojawily sie wzory przypominajace, wypisz wymaluj,
harcerskie lilijki? A nawet w niektorych wzorach dopatrzono sie ksztaltu
Krzyza Harcerskiego! Ale ta ostatnia informacja jeszcze nie jest
potwierdzona.
;-)))

phm Jerzy Łukaszewicz
Hufiec Lublin ZHP