Re: [czuwaj] Posady dla druhów?

Pon, 20 Mar 2006, 21:31:23 CET

----- Original Message -----
From: "Paweł Krzywicki" <pawel.krzywicki w gmail.com>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Monday, 20 March 2006 21:21
Subject: Re: [czuwaj] Posady dla druhów?

> Dla mnie w tym artykule ciekawszy był inny fragment:
>
> "Świata poza nim nie widziałem - opowiada. Mowa o Związku Harcerstwa
> Rzeczypospolitej, prawicowej organizacji, silnie przywiązanej do wartości
> chrześcijańskich: służby Bogu, Polsce i bliźniemu."
>
> Może lepiej było napisać - wychowawczej?

Wychowawczej?

Może autor tez jest harcerzem i nie kłamie? Gdy oglądam warunki NA WEJŚCIU
do organizacji u przeciętnej druzyny ZHR (jak i częsci druzyn ZHP) - to
wiem, że one, te druzyny, organizacja wychowawcza nie są - skoro przyjmuja
tylko ludzi juz wychowanych, obrobionych i ukształtowanych.

Inna sprawa, ze drugi biegun - brak wartości NA WYJSCIU - zdarza się u nas
nie rzadziej, i jest równie zły, a dla wyglądu organizacji GORSZY niż
tamten.

DJD