Re: [Czuwaj] Czyzby aby na pewno prawica BYŁO: Posady dla druhów?

Paweł Krzywicki pawel.krzywicki w gmail.com
Wto, 21 Mar 2006, 11:08:02 CET

Właśnie dlatego napisałem, że trudno obecnie przytoczyć przykłady z polskiej
sceny politycznej=>

Jak to mawiał mój wykładowca z systemu politycznego RP: "Każde państwo ma
swoją prawicę i lewicę i to co jest prawicą w kraju jednym, w innym byłoby
lewicą".

pwd. Paweł Krzywicki
Hufiec Lublin

--