[Czuwaj] POBUDKA nr 6

Czw, 23 Mar 2006, 13:51:10 CET

----- Original Message -----
From: "Jacek Garboliński" <garbol w gazeta.pl>
To: "'Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy.'" <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Thursday, 23 March 2006 12:14
Subject: RE: [Czuwaj] POBUDKA nr 6

No ale to akurat nie na temat, mówisz tu o cyklu szkolenia i powoływania na
funkcje drużynowych, a nie o instruktorach, którzy posiadają za niski
stopień a pełnią wysokie funkcje ...

To o czym mówisz to zbyt niski wiek drużynowych, w obecnej chwili stawia się
na młodych, bo ci pracujący nie mają już zbyt wiele czasu ... ;-)

===

Faktycznie, przejechałem trochę za nadto... "zero" to nie jest za niski
stopień, "zero" to jest brak stopnia. I tak to powinienem ująć. Mea culpa.

====
> Starzy "odwieczni" harcmistrze, którzy od lat np. 15 czy 20 nic innego nie
> robią poza działaniem w kręgu seniora (gdzie pełnia niewątpliwie
> zaszczytną
> i potrzebną funkcje kronikarza). Zero szkoleń, zero pracy instruktorskiej.
>
> Nadal w naszym systemie takowa osoba ma dostęp do wszystkich funkcji w
> ZHP.

Widzę, że nie lubisz kronikarzy ... :-)

===

Lubię. Ale to nie jest praca instruktorska. A w całości chodzi mi raczej o
cos innego. O ludzi z boku, ktorzy nie maja pojęcia co się dzieje, nic nie
robią, kwalifikacje zdobyli dawno temu ( i nikt nie wie, czy mają
rzeczywiście kwalifikacje harcmistrza, czy dawno temu miejscowa komórka
partyjna je im nadała).

DJD