[Czuwaj] Re: Instrukcja kręgu

Janusz Sikorski jsikorski w wp.pl
Czw, 23 Mar 2006, 22:19:53 CET

Dnia 23-03-2006 o 19:46:30 <czuwaj-request w listy.czuwaj.net> napisał:

> Drobne pytanie...
> Instrukcja Kregu Instruktorskiego podaje:
> 1.       Zasady organizacyjne
> [...]
> 2.2.1. Członkami kręgu mogą być instruktorzy oraz harcerze pełniący
> funkcje
> instruktorskie w rozumieniu par. 22 Statutu ZHP
> =======
> Pomijajac sprawe zmiany Statutu (w nowym chodzi o pojecie KADRA) to czy
> mam
> rozumiec powyzszy punkt tak, ze jesli ktos nie pelni takiej funkcji, to
> nie
> [...]

Zgodnie z instrukcją i logiką tak.
I według mnie dobrze. Wszystko jest przynajmniej jasne... krąg
instruktorski jest dla drużynowych i innych czynnie pracujących
instruktorów. Dla pozostałych jest krąg starszyzny. Właśnie przerabiam ten
temat w naszym hufcu :/. Na spotkanie kręgu przyszli młodzi drużynowi ...
tylko raz... pierwszy. Weszli spotkali się ze starszymi instruktorami już
nie pracującymi harcersko więc nadającymi na innych falach i więcej się
nie pojawili. :/ Za to Komendantka hufca wykombinowała sobie że
instruktorzy ci będąc w kręgu, pełnią funkcję instruktorską... więc mają
zaliczoną, więc mają prawa wyborcze... i dzięki takiemu zabiegowi..
drużynowi se mogą.. pokiwać palcem w bucie a nie mieć realny wpływ na
wybory :/.
pozdrawiam
Janusz Sikorski