[Czuwaj] Wylkuczony - czy na pewno??

Andrzej Grabowski andrzej w harcerstwo.net
Pią, 24 Mar 2006, 00:32:06 CET

 Hej!

Przepraszam bardzo! Czy druh "Jacej" może sie przedstawić?
Czy ktoś z Was badał czy to jest jakiś "wypust" , prowokacja czy też realny
głos rozpaczy?
Dal mnie to jest taki przypadek jak ten kiedy np. idę chodnikiem i leży
sobie jakis człowiek. Teraz nie wiem podejśc, sprawdzić, pomóc?
Ale qurcze mogę dostac strzała bo to najpawdopodbniej pijany gość. Ale
jednak trzeba sprawdzić, prawda?
W tym przypadku jeżeli to prawda, to nie pozostanę z boku w tej sprawie,  a
jak to troll to potwierdźmy to.
Ktoś pomoże?

Pozdrawiam

Andrzej