[Czuwaj] W sprawie kursu

Andrzej Grabowski andrzej w harcerstwo.net
Pią, 24 Mar 2006, 07:51:48 CET

  Witam!

Ja jeszcze raz w sprawie kursu szczepowych :o)
Chcę przekazać info dla tych wszystkich, którzy m.in ze względów finanowych
nie moga się zdecydować.
Sugeruję Wam wszystkim zwrócić się do macierzystych komend hufców z prośba o
dofinansowanie.
Rozwój szczepów jest zapisany w strategii ZHP. Mamy obowiązek wspierać ruch
mający na celu
rozwój.  Obserwuję postawę bierności lub niemożności w tej sprawie.
Oczywiście z próżnego nie naleje, ale może
trzeba komendantom hufców tylko o tym przypomniec.
Piszę o tym bo udało mi się wesprzeć jedną z kursantek radą i otrzymała ona
dofinansowanie.
Pozdrawiam i życzę dobrych negocjacji ;o))

Andrzej