[Czuwaj] Wylkuczony - czy na pewno??

Aleksander Senk senk w post.pl
Pią, 24 Mar 2006, 15:44:01 CET

Dominik Jan Domin napisał(a):

> Kwiiiik, miałem lepszą: Druhna (kadra) stwierdza, ze sobie by zapaliła,
> ale nie może w mundurze! Zatem zdjęła koszule (pozostając w nieliźnie
> podkoszulnej, spódnicy mundurowej, pasie, getrach, wywijkach - no i
> zapaliła.
> KWIIIIIK

Ale pomyśl.. jacy idealiści! Jak szanują krzyż harcerski i mundur...
Nie wmawiają sobie, że palenie to nie problem... ze krzyz to tylko jakas
odznaka, kawałek blaszki...
Mają swiadomość, że robią źle, i nie chcą skalać ideałów, ktore mundur
czy krzyż symbolizują...
Tu nie ma z czego kpić!

Ech... rotfl...

pozdrawiam