[Czuwaj] chusty

hm. Rafal M. Raniowski HR rafal w harcerz.pl
Śro, 29 Mar 2006, 10:38:31 CEST

Witam.

Standardwoe chusty harcerskie maja rozmiary ok. 70 (75) x 70 (75) x 90 (95,
100) cm. Niestety taka chusta mi osobiscie siega do... no, jest bardzo
krotka :( Wiem, duze bydle jestem ;) Dodatkowym mankamentem obecnie
prezentowanych w internecie przez rozne skladnice, sa chusty obrobione
nicia, a nie obszyte na zakladke. Moje pytanie brzmi: czy ktos z was ma
dostep do dluzszych chust, tj. o dlugosci dwoch bokow ~ 80 cm i obszytych na
zakladke?

O odpowiedz prosze na priva. Nie przyjmuje do wiadomosci mejli typu: "ale
takie chusty to nie OFICJALNE umundurowanie ZHP".

Pozdrawiam
Viking - Szczecin