Re: [Czuwaj] Wychowanie duchowe było: swiety jerzy

Śro, 29 Mar 2006, 12:33:45 CEST

----- Original Message -----
From: "Daniel Laskowski" <laskowskidaniel w interia.pl>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Tuesday, 28 March 2006 19:42
Subject: Re: [Czuwaj] Wychowanie duchowe było: swiety jerzy

W Twoim liście datowanym 28 marca 2006 (11:58:11) można przeczytać:

> A to jest akurat prawda. Jesli katolik nie chodzi co niedzielę do
> kościoła,
> to co to za katolik?

Przewaznie nie mam mozliwosci chodzenia do kosciola w niedziele i dletego
czesto pojawiam sie w dni powszednie czy przez to jestem zlym katolikiem ?

===

Odpowiedz sobie sam - czy nie masz możliwości, czy "nie masz możiwości". Tak
przy okazji - istnieje też niedzielna Msza w sobotę wieczorem.

DJD