[Czuwaj] O obozach wędrownych

Ania Glowacka zablocka w wp.pl
Pią, 31 Mar 2006, 12:59:31 CEST

Dotyczy pytania w/s obozow wedrownych:

> From: "TOGRO.pl" <togro w togro.pl>
> Subject: Formalnosci obozu wedrownego

> Mam pytanie i potrzebuje pomocy.
> Nie mam doswiadczen z organizacja obozow wedrownych, a wiem, ze na
> liscie sa osoby, które maja wiele takich obozow za soba.
> 1. Jakie dokumenty musi przygotowac organizator obozu wedrownego?
> 2. Jakie dokumenty musi mieć w czasie jego trwania?
> Szczególnie zalezy mi na wychwyceniu roznic miedzy obozem
> wedrownym, a stacjonarnym (noclegi, uprawnienia kadry, trasa itp.).
> Odpowiedz na te pytania umieszcze także na stronie
> http://www.haliz.zhp.pl
> [...]

-------
A propos obozow wedrownych (bardziej programowo i metodycznie), ale tez moze sie przydać jako poradnik dla poczatkujacych odwiedzajacyh serwis HALiZ:
Polecam poradnik, ktory powstal w Inspektoracie Druzyn Turystycznych - a opracowany przez Kasie Pawkowska:
http://miniurl.pl/poradnik
Kontakt z Kasią na pewno ułatwi dalsze poszukiwania nt. formalnosci i zasad obozow wedrownych.

Ze srodowisk "zewnetrznych", ktore organizuja co roku fajne obozy wedrowne - polecam Klub Turystyki Gorskiej "Gran" z PTTK Olsztyn.
http://www.klub.gran.prv.pl/

Do tego - niejako z obowiązku ;) - zachecam wszystkich [czuwaj]owców i instruktorów do wymiany podobnych materiałów i przesylania uwag i propozycji do pracy Inspektoratu Druzyn Turystycznych. Wiecej informacji o dzialaniach na stronie inspektoratu - http://www.turystyka.specjalnosci.zhp.pl

zablocka

Sharon Stone w filmie "Nagi Instynkt 2" w kinach od 29 marca!
http://klik.wp.pl/?adr=http%3A%2F%2Fadv.reklama.wp.pl%2Fas%2Fnagi_instynkt.html&sid=712