=?iso-8859-2?Q?RE:_=5BCzuwaj=5D_OT_skauting; =29_by=B3o:Odszkodowanie_i_ko?= mornik - ostatnie

czesiek w harcerstwo.net czesiek w harcerstwo.net
Wto, 2 Maj 2006, 01:06:26 CEST

-----Original Message-----
From: czuwaj-bounces w listy.czuwaj.net
[mailto:czuwaj-bounces w listy.czuwaj.net]On Behalf Of Michał Górecki
Sent: Monday, May 01, 2006 8:41 PM
To: Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy.
Subject: Re: [Czuwaj] OT skauting;) było:Odszkodowanie i komornik -
ostatnie

czesiek w harcerstwo.net napisał(a):

> PC===============================================
> Jeśli jest to harcerstwo to też się da.
> Problem jest wtedy gdy "to"
> nie jest ani harcerstwem ani skautingiem.

Jeśli nie jest skautingiem to nie jest też harcerstwem ;)

g00rek

P.S. Chyba że coś z logiką pomieszałem ;)
P.S.S. Przy założeniu że harcerstwo zawiera się w skautingu,
a nie to równanie jakies tam o niepodległości ;);)
--
Wystarczyło uważniej przeczytać:

> Ale to był przykład ze "skautingu", i to niemieckiego (fuj!),
> a przecież My w Polsce mamy coś więcej niż skauting
> i może nie ma co się porównywać ;)
>
>Seascout

A co do logiki:
- harcerstwo zawiera się w "zbiorze" skauting
- skauting (np.niemiecki) =/= harcerstwo

Czesław