[Czuwaj] Kucharka na obóz do wzięcia

Piotr Tabor ptabor w czuwaj.net
Czw, 4 Maj 2006, 23:45:42 CEST

Czuwaj,

Tydzień temu po zbiórce zagadnęła do mnie pewna Pani z pytaniem, czy
nie potrzebujemy kucharki na obóz. Jako, że moje zgrupowanie już posiada
zakontraktowaną kucharkę to przekazuje następujące informacje, które
w tamtej rozmowie uzyskałem od niej:

Godność: Maria Marchul
Stopień instruktorski: Harcmistrz ;-)
Doświadczenie zawodowe: Pracowała w przedszkolu
Badania: Potrzebne ma zrobione (conajmniej nosicielstwo).
Wiek: na oko 50-60 lat
Koszt wykorzystania:
    - przyjęcie jej na obóz wraz z trójką wnucząt w wieku bodajże 3,5,6
lat. Z tego 6-latka chętnie by włączyła do zuchów.

Telefon: 022 846-26-02 (po 20:00).

Pani jest z Warszawy (Okęcie).

Gdyby ktoś zakontraktował - to niech napisze na grupę - by nie męczyć
Pani "telefonami".

Pozdrawiam,
pwd. Piotr Tabor HO