[Czuwaj] nowy minister o harcerstwie ?

k_rojek k_rojek w tlen.pl
Śro, 10 Maj 2006, 12:42:46 CEST

czesiek.harcerstwo napisał:

> [...]
miałam przyjemność wywiad oglądać :)
Monika Olejnik zadała pytanie w stylu "Czy pan, jako działacz MW..." na
co Pan Roman odpowiedział, że już nie jest członkiem MW i nie może brać
odpowiedzialności za to, co teraz się w niej mówi. Porównał sytuacje
pytając panią Olejnik, czy była kiedyś w ZHP, ona odpowiedziała, że
chwilę, na co Minister - to czy teraz ponosi pani odpowiedzialność za
słowa wypowiadane przez władze ZHP.
Myślę, że nie ma się tu czego doszukiwać, ale oczywiście mogę się mylić :)

>To Monika Olejnik jest członkiem ZHP ?
>;-)
>Czesław

powiedziała, że nie :)