[Czuwaj] Komornik raz jeszcze?

TOGRO.pl togro w togro.pl
Czw, 11 Maj 2006, 09:03:54 CEST

Zaznaczam na wstepie, ze nie mam zadnej pewnej informacji na ten temat.
Może jednak na liscie jest ktos, kto wie cos wiecej w tym temacie niż ja.

Doszly do mnie informacje (plotki?), ze w najblizszym czasie w choragwi
lodzkiej ma zakonczyc się proces, który w skutkach może być podobny do tego,
który kilkanascie dni temu spowodowal zajecia komornicze na kontach ZHP.

Jeśli jest na liscie ktos kto może potwierdzic lub zaprzeczyc tym
informacjom, to bylbym wdzieczny za informacje.

Pozdrawiam
Tomasz Grodzki
togro w togro.pl

Sklep komputerowy: http://www.togro.pl