[Czuwaj] podatek dochodowy

goja73 goja73 w poczta.onet.pl
Nie, 14 Maj 2006, 12:53:14 CEST

Obecnie z tego co wiem, organizacje non-profit korzystają ze zwolnienia
z płacenia podatku dochodowego od dochodu, który przeznaczają na
działalność statutową. Zwolnienie ma charakter przedmiotowy, a nie
podmiotowy.
Wczoraj dowiedziałem się o projekcie, który likwidowałby to zwolnienie,
czyli de facto oznaczałby, że musimy jako związek płacić ów podatek.
(podobno, któreś z wydawnictw internetowych podało to w swoim newsleterze
wysłanym do subskrybentów). Czy ktoś słyszał coś o tym, czy to tylko plotka?
Może takie podmiotowe zwolnienie mogłoby się znaleźć w ustawie o
harcerstwie?
Może warto poruszyć ten temat z naszym partnerem od edukacji?
Podzielcie się wiadomościami
Pozdrawiam

goja73
hm. Grzegorz Jurek