[Czuwaj] drużyna harcerska dla 14-latka w okolicach Sadyby?

Radek Paszkowski radekpa3 w wp.pl
Wto, 16 Maj 2006, 10:25:19 CEST

TOGRO.pl napisał(a):

> Nie wiem, czy odkryles, ale gdy ja dostaje podobna prosbe u mnie w hufcu to
> przekazuje od razu do zainteresowanych. A kto ma lepsze namiary na
> druzynowych jak nie hufiec?

Powyższe słowa należy rozbić na dwa człony -
1 - fakt, hufiec _winien_ mieć najlepsze kontakty z drużynowymi :)
2 - doświadczenie chociażby "głównokwaterowe" uczy, że korespondencja
przekazywana do drużynowych tzw. kanałami organizacyjnymi, czyli poprzez
hufce, często jakoś dziwnie nie dociera do adresatów. Utyka. W lepszych
przypadkach dociera po dłuższym okresie karencji (?) ;) Przykry, ale
jednak fakt.

> Przykre te Twoje slowa, ale wierze w to, ze przykrzy sa także niektorzy
> hufcowi... :-(
Każdemu zdarzają się gorsze dni, wielu zdarzają się ciężkie charaktery.
Komendantom hufców także. - "Człowiek jest ludzki" jak mawiał znajomy ;)

> Ale blagam - nie uogolniaj... :-)
No już nie błagaj. Zgodny człowiek jestem ;))

Radek

--
Czlowiek nie po to zostal stworzony, by pracowac,