[Czuwaj]ZD a hufiec??

michałk288 michalk288 w o2.pl
Wto, 16 Maj 2006, 22:42:56 CEST

> A po ludzku mówiąc:
>
> ZD to taki upośledzony hufiec - ma działać np. w Gminie lub powiecie w
> której są drużyny a nie ma kadry albo sił albo chęci na hufiec. Niech
> przykładem z choragwi łódzkiej będzie ZD Bełchatów - nalezy on do hufca
> Piotrków. Natomiast powoływanie związku w mieście gdzie działa hufiec
> jest moim zdaniem pozbawione sensu. Odpowiednią jednostką zrzeszającą
> druzyny jest w takim wypadku szczep.
>
> Kowlak

Witam...

Jestem ze starego :) pokolenia .... i akurat w okolicaxh mojego środowiska funkcjonował system:

1. Szczep - środowisko drużyn tworzących ciąg wychowawczy ( zuchy - harcerze - harcerze starsi)

2. Związek Drużyn - środowisko ..... o tym samym poziomie metodycznym ( np. kilka drużyn harcerzy )

  przy czym  Szczep mniej / więcej  równa się Związek Drużyn.

P.S.

  Z instrukcji i regulaminów:

  pkt.5
	Związek drużyn powołuje właściwa komenda hufca. Decyzję tę ogłasza rozkazem właściwy komendant hufca.

		pozdrawiam - michałk