RE: [Czuwaj] szczegół językowy

Michał Górecki g00rek w o2.pl
Czw, 18 Maj 2006, 12:18:01 CEST

Ale te nazwy wchodzą do użytku!

Elektroluks, żeby było ciekawiej w USA nazywany jest hoover (inna firma).

Rower na pewno jest poprawny. Tak samo jak Xero a nie fotokopiarka. Albo
adidasy. Takie życie. Tylko pozazdrościć firmom którym udało się w ten
sposób zaistnieć.

"Język żyje i ewoluuje" jak mawia pewien dziekan pewnej uczelni* :)

g00rek

*SWPS oczywiście ;)