Re: [Czuwaj] harcerskie formy dotyczące Boga

Pią, 19 Maj 2006, 13:11:48 CEST

----- Original Message -----
From: <czesiek w harcerstwo.net>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Friday, 19 May 2006 06:15
Subject: RE: [Czuwaj] harcerskie formy dotyczące Boga

Nie druhu Czesławie, nie tylko.

Ja równiez bym chciał, aby harcerski wychowawca nie traktował tego jako
zabawy.

Jak widzę - ateiści w ZHP tego nie gwarantują. Wszak im to generalnie zwisa
i powiewa.

A ja pracująć z wędrownikami - podchodzę do tego poważnie. I moi chłopcy
też. Co prawda aktualnie żaden z nich w ministranturze już nie jest, ale
jeden cały zastęp razem uczęszcza na kurs ewangelizacyjny, a inni sami
wybierają zadania z tego zakresu przy próbie HO.

Dominik Jan Domin