Re: Re: RE: [Czuwaj] harcerskie formy dotycząceBoga

Pią, 19 Maj 2006, 15:03:57 CEST

----- Original Message -----
From: "czesiek.harcerstwo" <czesiek w harcerstwo.net>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Friday, 19 May 2006 14:42
Subject: Re: Re: RE: [Czuwaj] harcerskie formy dotycząceBoga

> Tobie i Dominikowi "uciekło" że to "banie się"
> dotyczyło "zabawnych fragmentów" Tory lub Koranu.
> Choć i tak masz racje co do nieprzygotowania w tym zakresie.

Nie uciekło, ale postanowiłem rozciągnąć nieco. Zwłaszcza, ze nie znam
"zabawnych fragmentów", a obawiam się, że wielu druzynowych miałoby problemy
z podsumowywaniem wielu fragmentów.

No bo jesli nie, to czemu nie jest wykorzystywane, zwłaszcza, że wprost
wiele rzeczy z Pisma jest przeniesionych do skautingu? Choćby wychowywanie
przez przykład, władza jako służba czy pojęcie bliźniego swego.

DJD