RE: [Czuwaj] Podziel się planem pracy z innymi -www. haliz.zhp.pl

Rafal.Suchocki w pse.pl Rafal.Suchocki w pse.pl
Wto, 23 Maj 2006, 10:07:10 CEST

Od dłuższego czasu chodzi za mną projekt, który roboczo nazwałem "Sztolnia".
Przez wiele lat zgromadziłem trochę konspektów zbiórek, planów pracy, rozpisanych znaków służb, planów kursów drużynowych, konspektów zajęć warsztatowych, gier itd. itp.
I teraz mógłbym udostępnić to wszystko drużynowym na stronie Hufca.
Pojawia się jednak następujący problem: dostęp do tego mieliby i harcerze, w związku z czym odkrywcza zbiórka czy gra miejska, wcale by taką nie była.
Oczywiście można było tworzyć strony dostępne na hasło czy szyfrować pliki.
Niemniej nie rozwiązuje to problemu nowych materiałów.
I myślę, iż znalazłem rozwiązanie.
Dostęp do strony i wszystkich materiałów byłby możliwy, pod warunkiem, iż osoba która zechcę z niej skorzystać - sama prześle 3 materiały swojego autorstwa. Nie muszą być rewelacyjne i olśniewające (choć jakieś minima trzeba ustalić).
W ten sposób nie udostępniamy materiałów wszystkim - tylko tym którzy podjęli jakiś wysiłek umysłowy. :-)

Może warto pójść w tym kierunku?

--
s00hy
Hufiec Warszawa Praga Północ