[Czuwaj] Supermarkety

Daniel Laskowski laskowskidaniel w interia.pl
Wto, 23 Maj 2006, 13:19:32 CEST

W Twoim liście datowanym 23 maja 2006 (13:11:26) można przeczytać:

No wlasnie, ciekawe dlaczego :>

--
z POważaniem
Daniel Laskowski

Quality is important, not quantity.

Potrzebujesz gotowki? Halogotowka to nawet 50 000 bez wizyty w banku.
Rata od 35 zl, bez poreczycieli. Wypelnij formularz. Oddzwonimy.
>>> http://link.interia.pl/f1942