[Czuwaj] Re: Paczka Czuwaj, Tom 19, Numer 40

Piotr Kołodziejski mlodytm w poczta.onet.pl
Wto, 23 Maj 2006, 14:51:18 CEST

> Pojmuję, że może szanować. Ale "może" nie oznacza gwarancji tegoż,
> zwłaszcza w Polsce po doświadczeniach typu "Towarzystwo Krzewienia
> Kultury Świeckiej" i obecnych występach pseudo-artystów i innych -
> odpowiedzialnych chocby za słynna okładkę "machiny".
>
> DJD

Nie wywijaj kota ogonem. NIGDY nie masz gwarancji, że KTOKOLWIEK będzie
szanował czyjeś poglądy. Nie ogranicza się to do ateistów. W każdej
grupie znajdą się osoby, którym, jak to napisałeś, "zwisa i powiewa".

--

pwd. Piotr Kołodziejski